سفارش تبلیغ
صبا ویژن

alanya in shahrivar

زیبایی شهر آلانیا سبب شده که آن را به عنوان یکی از برگزیده ترین تورهای ترکیه به حساب بیاید.

تور آلانیا در شهریور ماه

 

دلایل مهم و بسیار اساسی که در جذب گردشگر برای بازدید از تورالانیا شهریور به حساب می آید عبارتند از: هتل های مجلل و بسیار جذاب که در فاصله ی کمی از دریای فیروزه ای مدیترانه قرار دارد، بافت جغرافیایی و فرهنگ آلانیا و همچنین طعم مواد غذایی سنتی و مشهور کشور ترکیه می باشد.

 

تفریحات رایج در تور آلانیا شامل : 1) تماشای خورشید در سواحل زیبا و بی نظیر مدیترانه ای 2) تجسس در غارهای دریایی 3) تور کشتی های دزدان دریایی 4) پارک دریایی Sealanya 5) غواصی 6) سافاری صحرا 7) پاراگلایدینگ تنها بخشی از این شهر دیدنی و جذاب است.( آلانیا در استان آنتالیا قرار دارد.)

 

دلایل توریست در ترکیه

 

همانطور که توضیح دادیم آلانیا در استان آنتالیا قرار دارد و به دلیل:

 

1) جذب طبیعت بسیار زیبا و دل انگیز

 

2) سواحل جذاب و آرامش بخش

 

این دو علت سبب شده که به عنوان یکی از مرکزهای بی نظیر و فوق العاده توریستی در کشور ترکیه به حساب بیاید. این جاذبه های خیره کننده باعث شده که تعداد زیادی از توریست ها از کشورهای 1) آلمان 2) دانمارک 3) روسیه ، از این کشوردیدن نمایند.

 

گردشگری در آلانیا صنعت صعودی داشته است و بهتر است بدانید که در سال گذشته حدود نه درصد از گردشگری ترکیه مختص به تورالانیا شهریور بوده است و دلیل این رشد اقتصادی 1) آب و هوای مدیترانه ای 2) سواحل ماسه ای 3) مناسب بودن قیمت هتل 4) مراکز خرید و تجاری بوده است.

 

جاذبه های گردشگری و تفریحی تور آلانیا شهریور

 

شهر آلانیا دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی است که باعث شده توریست های زیادی را از سایر نقاط کشور به خود جلب نماید مانند:

 

1) تور آلانیا شهریور (غار داملاتاش آلانیا)

 

بخشی از غارهای شیب دار در این شهر سبب شده که به عنوان یکی از خاص ترین و برگزیده ترین قاره ها در جهان داملاتاش شناخته شود.

 

داملاش به معنی چکیده شدن آب از سطح بالا است که در قرن سیزده توسط سلجوقیان برپا شده است و به عنوان نخستین غار توریستی در کشور ترکیه معرفی شده است.

 

تورآلانیا شهریور ماه یکی از مراکز دیدنی و تفریحی را به این غار اختصاص داده است. غار داملاتاش آلانیا به دو علت برای گردشگران این اساسی و مهم است که شامل : 1) ظاهر شگفت انگیز 2) ویژگی آب و هوای داخل غار است.

 

2) تور آلانیا شهریور در بهترین سواحل آلانیا

 

سواحل این شهر به دلیل تمیزی و پاک بودن شهرت همگان را به خود جلب کرده و همچنین هر ساله پرچم آبی را به منظور پیروی از استانداردهای ساحلی و آب دریا به خود اختصاص داده است به همین دلیل است که آلانیا توریست های زیادی را به دلیل سواحل خیره کننده به خود اختصاص داده است.

 

بهترین سواحل آلانیا که در تور آلانیا شهریور ماه مسافران میتوانند از آنها استفاده کنند عبارتند از:

 

ساحل کلئوپاترا

 

یکی از معروفترین و جذابترین سواحل که گردشگران را به خود جذب کرده است ساحل کلئوپاترا است. بهتر است بدانید که ساحل کلئوپاترا دارای طول دو کیلومتری است که در بخش غربی شهر آلانیا قرار گرفته و به عنوان یکی از سواحل بدون هزینه ورودی در این شهر به حساب می آید.

 

ساحل کلئوپاترا شامل : 1) هتل های آلانیا 2) پارت 3) زمین های ورزشی 4) کافه و رستوران 5) اسکی روی آب است.

 

جهت استعلام قیمت تور آلانیا شهریور ماه 1400 ارزان با همکاران ما در آژانس هورامان گشت ستاره، مجری تور ترکیه بدون واسطه تماس حاصل فرمائید.

 

ساحل داملاتاش

 

بخشی از شرق سواحل کلئوپاترا دارای سواحل کوچکی است که در حین کوچکی وسعت زیادی داشته و سواحل داملاتاش را به خود نام گرفته که به عنوان معدود جاذبه های تورآلانیا شهریور محسوب می شود.

 

ساحل داملاتاش بسیار آرامش بخش و خلوت بوده است که این مزیت سبب شده غواصی در این ساحل بسیار فوق العاده و عالی باشد.

 

این ساحل نسبت به ساحل کلئوپاترا دارای محدودیت های خاصی است اما گردشگران تور الانیا شهریور این ساحل زیبا را بهترین و مناسبترین مکان برای غواصی توریست ها می داند و علت آن هم آب تمیز و شفاف این ساحل است.

 

ساحل کیقباد

 

این ساحل دارای طول حدود سه کیلومتر بوده و در شرق شهر آلانیا واقع شده است.

 

ساحل شنی کیقباد تمامی امکانات گردشگری تور آلانیا شهریور را برای توریست ها فراهم کرده است که شامل: 1) چتر 2) صندلی آفتابی 3) زمین بازی و پارک 4) کافه و رستوران که باعث شده این ساحل شنی کیقباد به عنوان یکی از برگزیده ترین سواحل آلانیا به حساب بیاید.

 

ساحل پورتاکال

 

منظره جذاب پس زمینه ی کوههای توروس که در یک کیلومتری پورتاکال از قسمت شرقی خط ساحل شنی کیقباد گسترش یافته است سواحل پورتاکال نام دارد.

 

این ساحل به عنوان برگزیده ترین و لذت بخش ترین چشم اندازه آلانیا به حساب می آید و بیشتر توریست های تور الانیا شهریور از این ساحل شنی زیبا که دارای آب سرد بوده و لذت شنا را در این رودخانه زیاد می کند را به خود جلب می نماید.

 

 

منبع : هورامان گشت