سفارش تبلیغ
صبا ویژن

BIN BILLA HOTEL

در این بخش در مورد هتل بین بیلا آلانیا BIN BILLA HOTEL صحبت می کنیم. جهت رزرو تور هتل بین بیلا الانیا و کسب اطلاعات بیشتر با هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تور ترکیه در تماس باشید.

هتل بین بیلا آلانیا

 

آلانیا معروف به مروارید مدیترانه، یکی از شهرهای توریستی استان آنتالیا در کشور ترکیه است. زیبایی های منحصر به فرد آلانیا، این شهر را به مقصد خیل عظیمی از علاقه مندان تبدیل کرده است. علاقه مندانی که مسئله ی استراحت و محل اقامت برایشان بسیار مهم و در لذت بردن از سفر خود بسیار موثر است. پس بهتر است بدانیم که بهترین و مناسب ترین هتل برای اقامت با تور آلانیا کدام است؟ برای پاسخ به این سوال، قصد داریم تا هتل بین ببلا آلانیا را بیشتر بشناسیم.

 

امکانات هتل بین بیلا آلانیا

با اقامت در هتل بین بیلا الانیا ، 10 دقیقه با Aquapark و ساحل Kleopatra آلانیا فاصله خواهید داشت. این هتل بزرگ، 7.7 کیلومتر از بندر آلانیا و 4.4 مایل (7.4 کیلومتر) از غارهای داملاتاس فاصله دارد.

 

شما می توانید با اقامت در این هتل، در ساحل اختصاصی استراحت کنید یا از سایر امکانات تفریحی مانند استخر روباز لذت ببرید. از ویژگی های اضافی این هتل می توان به اینترنت بی سیم رایگان و تلویزیون در یک منطقه مشترک اشاره کرد.

 

این ملک، کلا اختصاصی است. نرخ ها شامل وعده های غذایی و نوشیدنی در مراکز غذاخوری در محل است. برای غذا خوردن در بعضی از رستوران ها، شام و غذاهای مخصوص، برخی نوشیدنی ها و سایر امکانات، ممکن است که هزینه هایی اعمال شود. همچنین می توانید با درخواست سرویس شبانه روزی، تمام امکانات رستوران را در اتاقتان داشته باشید.

 

در مهمانی پذیرایی که هر روز برگزار می شود، با سایر مهمانان ملاقات خواهید کرد. صبحانه رایگان بوفه، هر روز ازساعت 7:30 صبح تا 10:00 صبح سرو می شود.

امکانات ویژه شامل میز جلو 24 ساعته ، آسانسور و قهوه / چای در یک مکان مشترک هستند که برای افراد مقیم ارائه می شود.

 

هتل دارای 67 اتاق با تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون های LCD است. همچنین اتاق ها دارای بالکن اختصاصی هستند. تلویزیون ماهواره ای برای سرگرمی شما فراهم شده و حمام های خصوصی با دوش، از لوازم آرایشی و سشوار رایگان بهره می برند.

 

سوالات متداول در مورد هتل

• قیمت اقامت در هتل بین بلا چقدر است؟

قیمت های هتل بین بلا با توجه به تاریخ ، سیاست هتل و سایر عوامل تغییر می کند.

 

• نزدیک ترین فرودگاه به هتل بین بلا کدام است؟

نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه Gazipasa است. این فرودگاه، با هتل 36.41 کیلومتر فاصله دارد و با تاکسی تقریبا 35 دقیقه راه است.

 

• ساعات ورود و خروج در هتل بین بلا چند ساعت است؟

زمان ورود از ساعت 14:00 و زمان خروج قبل از ساعت 12:00 است.

 

• آیا هتل بین بلا خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه می دهد؟

خیر؛ هتل، خدمات ترانسفر فرودگاهی را ارائه نمی دهد.

 

• هتل بین بلا چه امکانات و خدماتی دارد؟

چنان که اشاره شد، هتل دارای امکانات و خدمات زیر است: Wi-Fi در مناطق مشخص شده، رستوران، میز جلو (24 ساعته).

 

• آیا هتل بین بلا استخر دارد؟

بله؛ هتل بین بلا یک هتل دارای استخر است. که نوع استخر هتل، استخر روباز است.

 

• آیا هتل بین بلا از باشگاه تناسب اندام برخوردار است؟

خیر؛ هتل از امکانات باشگاه تناسب اندام برخوردار نیست.